Calendar

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

11.
szeptember

# .. ?

ts.  |  Szólj hozzá!

 Hey everybody,

 Megint itt vagyok, egy kisebb szünet után. Azóta annyi minden történt velem! Például volt gólyatábor - rettenetesen élveztem, aztán beköltöztem a koleszba - igenigen.., és elkezdődött a suli, eltelt egy hét, túléltem - nahát!, és VidámPark!!! Kipróbáltuk a t-rexet, az a legújabb gép, és a többire is mind felültünk. Egyszerűen imádom a vidámparkokat, meg azt a sok forgó izét... Annyira jó érzés, egymás után ötször felülni a lilára... aminek persze a nevét nem tudom..

 Most is éppen a kollégiumban ülök egy gépnél, és közben beszélgetek... Olyan jó, idáig velem minden a legnagyobb rendben..
 
 Amiért meg írok még, az a nap.. Szeptember 11. Olyan szomorú =( Nem is fűznék hozzá kommentet, csak remélem, többet ilyen nem lesz..
 

 

 Na meg zeneajánló... Ez a szám szerintem nagyon jó, itt van egy szövegrészlet:

Mikor elment minden álmom úgy hullt szét
néha azt kívántam bár ne éreznék
még mindig fáj és mégis érte megérte
én a napokat sem számolom már rég
annyit sírtam már, hogy sírni sem tudnék
még mindig fáj, és mégis érte megérte!
 

                                                                Tóth Gabi - Érte Megérte

 Legyetek jók, majd jelentkezem =)

Címkék: idézetek mindennapok

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stbll483skuli.blog.hu/api/trackback/id/tr49659224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása