Calendar

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

 

Pihoska: A természetes számok közül melyik a legkisebb?
Andris: Az A.
 
Anna: Az apáca? Godsister!
 
Pócza: Fel tudod sorolni az okait?
Adri: Minek?
 
Pócza: Mit jelenthet, hogy an der Küste landen?
Tengerparton landolni?
 
Julcsi törin: Fáj a nyakam, mert idáig kispárnán aludtam, most meg nagyon…
 
Pócza: Aztán már nektek is kicsit könnyebb lesz, meg nehezebb.
 
Why she or he didn't find the… big ő?
 
Anna ( már egy órája angolul beszél ): …Who's looking at a girl, de lehet, hogy they are…
 
Andris: Because they're wearing those Kleids.
 
Zsófi: This picture is a… mistake. Vagy mi az a szó, mistery..
 
Tepl.: Hogy lesz-e felelél? Ezt is majd megálmodom.
 
Tepl.: … newtoni alapelveket… vagyis neumanni…
 
Tepl.: Ha az ember húzigálja, ésszel húzigálja!
 
Ofő: Wia lange schläfst du?, hogy fordítod Julcsi?
Julcsi: Milyen hosszút alszol?
 
Ofő: Dann hat er sie nach Hause begleitet, magyarul Nusi?
Nusi: Utána a pasi hazakísérte a csajt.
 
Pócza: Julcsi, nem fázol?
Julcsi: Nem! ( top van rajta )
Pócza: Esztétikailag nem rosz, de az egészség fontosabb.
 
Piroska (ezredszerre szól Adrira) : Most is beszélsz másnak!
Adri ( felháborodva ) : Magamban beszéltem!
 
Orsi: This is our kitchen, it's a very clean chicken… vagyis mi az.. kitchen.
 
Én: Szétrágod a ceruzád végét?
Zsani: Nem, ezek tollak!
 
Julcsi ( magyar dolgozat után ) : Én annyit írtam, hogy János, az félpluszpont? ( vezetéknév nélkül )
 
Walter: Mi a különbség a méhek és az emberek kommunikációja között?
Adri: A méhek zümmögnek.
 
Pócza ( miközben Zsani a számológépen pötyög ) : Muptiplizieren, ez azt jelenti, hogy szorozni. Mul-ti-pli-zie-ren. Zsani, te mit számolsz, hogy hány magánhangzó van ebben a szóban?
 
Ofő: Szóval szeptember 26-án lesz a kirándulás. De előtte menjünk el fodrászhoz, mehogy véletlenül belelépjünk a Dunába, igaz Adri? ( akkoriban még hosszú fufruja volt )
 
Ofő: Hát… hátakat látok, mert egyesek beszélnek és hátrafordulnak, de ez egyáltalán nem udvariatlan…
 
Walter: Tehát… Rómeó… ugye mi történt? Meglátta Júliát, Rozália ugrott.
 
Hast du immer 6 Stunden?
Andris: Normalerweise ja, aber heute werde ich NUR 7 Stunden haben.
 
Ofő: Mit jelent a sich ausziehen?
Zsófi: Ööö.. leöltözni?
Ofő: Igen, vagy szokták úgyis mondani, hogy levetkőzni.
 
Julcsi ( Zsófi nem érti a sich anziehen és az anziehen között a különbséget ) : Tanár Úr, elmagyarázhatom neki?
Ofő: Magyarázd, Julcsi.
Julcsi: Na, a sich amikor magadon csinálod.
 
Pócza: Julcsi, tedd a földre a szék lábát.
Julcsi: De hát úgy nem lehet hintázni!
Pócza: De ez a hely nem hintázásra való. Ez egy történelemóra…
 
Pócza: Wir können die Stunde nicht ohne Blutvergießen beenden, mert itt már kardoznak.
 
Anna dolgozatban a hiányzó szöveg helyére: Where I am?
                                                                              Here you are.
 
Julcsi: Van egy ötletem, de náluk van.
 
Adri: Szegény, nem tudja kifejezni a szavait.
 
Csaba: Csorogjanak a bitek!
 
Akasztófa törin, Anna a táblánál
Pócza: Ez egy szó vagy kettő?
Anna: Egy, ami kettőből áll.
Adri: De egybeírják?
Anna: Nem.
Csaba: Akkor tényleg egy szó…
Anna: Naa, mondjatok betűket!
Julcsi: T
Adri: Töltött káposzta?
 
Pócza: Még egyszer megnézem a térképen.
Adri: Nem tetszik inkább odavinni a térképet?
 
Betti: Wir haben uns gut gefüllt.
 
mondat: Ich habe mir die linke Hand verbannt.
Andris: Megégettem a jobb kezem. 
 
Pihoska: Valamit betűvel szoktatok leírni, nem?
Andris: Szavakat… ( mértékegységeket )
 
Pihoska: Elnézést, mindig megszemélyesítem a számokat, sajnálom, nem tehetek róla… xD
 
Zsófi ( törin ) : De én nem hintáztam! Hátradőltem a székkel, meg előre.
 
Pócza: Jelenleg mi van Magyarországon, azon kívül, hogy káosz?
 
Pócza: És hasonlít rád anyukád, Zsani?
Zsani: Igen, ő is szőke.
 
Én: Közlöny? Az meg mi?
Flóra: Olyan, mint az öltöny.
 
Ofő: Mondja valaki, akinek van hangja, és nem vág unott képet. Legyen Nusi! Ja nem, te unott képet vágtál.
Nusi: És hangom sincs.
Ofő: Legalább ellenkezett volna…
 
Ofő: Magyartalanul?
Julcsi: Pont épp be lett zárva az üzlet.
Ofő: És most magyarosan?
Julcsi: Az üzlet pont be lett zárva épp most.
 
Julcsi: Ne fáradozz, egyedül is meg tudom intézni.
 
Ofő: Kicsit olyan, mint a betlehemezés, bár teljesen más…
 
Pócza: Olyan élvezettel tudják egyesek eldobni a ceruzát.
 
gegenüber jelentése
Csaba: Ellenfelett…
 
Zsani: De már elvették az ellenőrzőmet, nem tudom odaadni.
 
Ofő: ÉS engem nagyon zavar az, ha valami zavar.
 
( mondatfordítás ) én: … megtenve lenni?
 
Nik.: Ezzel vagyok elfoglalva, a tanulás meg le van szarva.
 
Julcsi: They are dick. ( = ők kövérek, Julcsi szerint )
 
Walter: Alig vártam… a végét.
 
Ofő: Hazamenve szeretne lenni tőlem válva?
 
Adri: De hol van London?
 
Zsani ( Rómáról ) : Ott romokat építenek.
 
Szucs.: A fénymásoló miatt van az a csík, nem én csináltam ilyen designosra.
 
Anna: Akkor én az üledéken lakom?
 
Nik.: Hogyan cselekedtetek környezettudatosan?
Julcsi: Nem engedtem az öcsém lezuhanyozni edzés után.
 
Nik.: Kicsípi a hideg az arcunkánkat!
 
Zsani ( nosztalgia ) : Általánosban németből jó voltam!
Julcsi: Én meg gimnáziumban.
Pócza: Mért, most hova jársz, Julcsi?
 
Pócza: Tiéd ez a toll, Csaba?
Csaba: Nem, de én csesztem el.
 
Ofő: Minek írtál oda n-t? És most lehúztad… Mindjárt én is magamat a vécén!
 
Pócza: Kann daran sich jemand erinnern? In 1965, ja?
Én: Ja!
 
Ofő: Magyarul, Tündi?
Én: Ööö…
Julcsi: Tanár Úr, segíthetek neki?
Ofő: Siess Tündi, mert ha Julcsi akar neked segíteni, akkor már baj van.
 
A Produktiont hogy fordítod magyarra?
Kata: Hát… hát… produkció? ( megvilágosodás xD )
 
 Pihoska: Hol látsz itt + jelet? ( megj.: a feladatban hat + jel volt, megszámoltam )
 
Adri: De mért van 2y2?
Pihoska: Mert kétszer írtam le.
Adri: Ja, így már értem.
 
Pihoska: Hogy csináltad?
Nusi: Hát majdnem hasonlóan.
 
Pihoska: Szerencsére pozitív nyulak lettek.
 
Pihoska: Sokkal kedvesebb az eredmény!
Orsi: 16?
Pihoska: Az tényleg kedves, de nem.
 
Én: És a könyv megint megmenekült, hála Pindúh Pihoskának!
 
Pócza: Masszázsszalon. Hova tartozik a négy közül?
Nusi: Masszázsszalon? Szolgáltatás, vagy mezőgazdaság. Megművelik a hátad!
 
Ofő: Mit jelent a das Kraut, Andris?
Andris: Kicsi növény…
 
Ofő: Csaba, a mondatod azt jelenti, hogy az embert itt nem füstölik fel.
 
Ofő ( Zsaninak, aki otthon felejtette a papírját ) : Nem csomagoltad bele a rágógumidat?
Zsani: Nem!
Ofő: És bele fogod?
Zsani: Igen.
IIGEEN? XD
 
Adri: Csavarog… ezt a szót anyukám használja.
Én: Nem a kutya?
 
Ofő: Tud valaki olyan elöljárószót mondani, ami hátul jár?
 
Ofő: Flóra névelője, Andris?
Andris: … hááát… gondolom, die.
 
Csaba: ’ konkrétan örülnék neki ’ – Adri, ide agyat nem írtál?
 
Ofő: Mit jelent az EINgang?
Anna: Kijárat?
 
Szilvi: Van egy saját csónakunk.
Adri: Miiii?? Csarnokotok?
 
Ofő: Először eltörölgeted szárazra, ezután elmosogatod, vagy fordítva?
 
Ofő: Hogy van ez harmadik múltban?
Adri ( ofő felszólítja, reménykedve, mert úgy tűnik, Adri véééégre tud valamit ) : Sehogy, mert nincs harmadik múlt.
( megj.: Van harmadik múlt, előtte kb 20 órán át tanultunk róla… )
 
Ofő ( bemutató óra után ) : Elmentek a vendégek, mostmár elkezdhettek normálisan viselkedni.
 
mondat: Von wem wurde der Hotel in Brand gesteckt?
Ofő: Na, mi is az a stecken?
Julcsi: Helyzni… dugni!
Ofő: Akkor a mondat magyarul?
Julcsi: Ki dugta tűzbe a hoteljét?
 
Julcsi a fémallergiáról: Elmúlt, aztán visszajött, aztán sokáig maradt.
 
Szilvi ( félreolvasása xD ) : A szerető látja, hogy a munkáját meg kell vizsgálni.
Ofő: A szereLő, de végül is mindegy.
 
Ofő: Bizonyos szempontból vannak hasonlóságaitok neked Adri és egy éknek.
 
Walter: Ha vörösek a fények és füst gomolyog, mire gyanakszunk: hogy buli van a hupikék törpikéknél, vagy… ?
 
Nik. ( az erdőszéli kvadozásról ) : Hadd szarja össze magát az összes őz!
 
Nik.: Hagyományosan a karácsony minek az ünnepe?
Mindenki: A szereteté…
Nik.: Még hagyományosabban?
Zsófi: A csokié…
 
Szucs.: Nem is kell megerőszakolnunk az angol nyelvet azzal, hogy ’ must to’-t írunk. XD
 
Andris ( 2 perce veszekszik mér a tanárnővel, mire ) : K*rva anyád, úgyis nekem van igazam!
 
Anna: Nem azért ölik őket, mert gyorsak; hanem azért gyorsak, mert ölik őket.
 
( Betti és én értelmes társalgást folytatunk törin Andris oroszlános tolltartójáról )
Én: Ez a kislánya, vagy a kisfia?
Betti: A kisfia.
Én: Szerintem a kislánya. Mért gondolod, hogy a kisfia?
Betti: Mért gondolod, hogy a kislánya?
Én: Andris, ez a kisfia vagy a kislánya?
Andris: Ez? Ez egy transzvesztita.
 
Pócza: A neved nagyon szép, az egyik legnevesebb Magyarországon, a Margitsziget is róla kapta a nevét.
Adri ( = Margit ) : Honnan tudja???
Pócza: Együtt voltam veled cukorbeteg.
 

Walter: Én az irodalom 20 éves tanulmányozása során arra jöttem rá, hogy az irodalmi művekben szavak vannak.

 
 

 

Én: Hullahőmérsékleted van.
 

Julcsi: Az milyen?
Én: Hát...
Flóra: Hideg, főleg, ha hűtőházban van.

Pócza: Ti mit pakoltok?
Adri: Én ülök.
Pócza: Te nyugodtan összepakolhatsz, és elmehetsz. (Y)

Julcsi: Úgy fáj a seggem.
Flóra: Az enyém is.

Kata: Mit kötöttek?
Pócza: Szerinted? Biztos pulóvert, nem békét...

Julcsi: Aranybarna szeme van. Mi jut erről eszedbe?
Én: Csokiii
Julcsi: A Twilightra gondoltam...

Én: De ha a hernyót összenyomod, ilyen zöld lesz..
Flóra: De ha a katicát, az meg sárga.
Én: Ja, egyszer lekakilt egy katica.
Flóra: Engem is, és az is sárga volt xD

Angol tanárnő: What's your horoscope?
Én: Mi az a bika?
Julcsi: Cowboy?

Julcsi: Nem a fia volt, hanem a lövészmestere!
Szilvi: Nem, a lovász...

Valaki: A római polgárok nem dolgoztak?
Pócza: Nem.
Valaki: Akkor miből éltek?
Adri: Mért, Gyurcsány miből él?

Anna: Mi jobb, ha feletted egy szikla van, vagy sok kavics?

Julcsi: Ezért az állataival bízta meg. Ja, az őrzésével.

Szilvi: Die Dächer wurden aus Lehn gebaut.

*mi van a képen?*
Kata: Teppich?
Tanárnő: Ez egy Handtuch...

Piroska néni: Elvesztettem a jegyedet, Andris. Becsúszott máshová. xDxD

 

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://stbll483skuli.blog.hu/api/trackback/id/tr18838193

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: selenium automation training london 2019.03.16. 17:48:47

Can you snort oxycodone acetaminophen - How to calm down after adderall

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása