Calendar

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

09.
augusztus

ááh xD

ts.  |  Szólj hozzá!

Szerepjátékot játszottunk. Mert ráértünk ám. (Ja, amúgy töltögetem fel az aranyköpéseket. Szép lassan. Tényleg lassan. :$)
És az elején még meg akartam tőle kérdezni, hogy miért írt ilyen gonosz dolgokat, de akkor már elkezdődött a játék.
Ja, ő az új a cégnél, és nekem kellett volna felszednem. De nem úgy alakult... xD

n üzenete:

*Peti üzenete:

*az chatel ilyenkor aki fel akar szedni egy pasit

*és ez milyen szöveg?

*jaj bocsi

*rossz helyre írtam

*úristen:$

Peti üzenete:

*

hát.xd

n üzenete:

*még sosem láttalak chaten:$

*úhh, na szépen bemutatkoztam:$

Peti üzenete:

*

itt minden új embert szivatással fogadtok?:V

*

*

mert ha igen akkor kösz nem kérek belőleígy is el vagyok havazva úgyhogy gyorsan mondd ha valamit akarsz

n üzenete:

*huh. hát énis kérdezhetném, hogy itt minden újonc ilyen fasz-e, de tudom a választ, és téged kivéve egyik sem az:É

*miaz hogy el vagy havazva?

*ez az első napod

Peti üzenete:

*

igen:-O

n üzenete:

*nem lehetsz valami jó munkaerő

Peti üzenete:

*

pont azért

*

te hogy jöttél ide?

*

apuci behozott és nem is kellett dolgoznod?

*

ma kellett felvinnem az összes adatot a céges gépemre

n üzenete:

*húúúha eddig tartott felsorolni az eddigi munkahelyeidet, ahonnan kirúgtak

*mert az összes munkára alkalmatlan voltál?

Peti üzenete:

*

hey...

*

*

én könyvelő vagyok te meg csak egy titkárnő már bocsi...akinek annyi a dolga hogy leszopja a főnököt

 

 

n üzenete:

*igen? tényleg ezt gondolod egy nőről, akit egyáltalán nem is ismersz?

Peti üzenete:

*

ismerlek én sharlotte

*

te nem emlékszem rám

*

hogy is emlékezhetnél

*

csak magaddal voltál elfoglalva már a suliban is

n üzenete:

*óó. én nicky vagyok

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stbll483skuli.blog.hu/api/trackback/id/tr272210668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása