Calendar

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Emlékszem, régen éreztem ezt, amikor igazán tényleg.. nagyonnagyon ködben voltam. Ugyanilyen érzés volt. Ok nélkül rettegtem, féltem, sírtam, remegtem, aggódtam, és ezerszer jobban gyűlöltem magam, mint normális esetben.
És most megint ez van. Semmi okom nincs erre. Mégis, körbevett a sötétség, és nem látom a reményt, nem látok semmit, amibe kapaszkodhatnék. Csak zuhanok. Miért van ez? Miért nem tudok nevetni, meg boldog lenni? Mi történt már megint? Mi történik még mindig? Azt hittem, hogy már meggyógyultam. Már hónapok óta tök jól voltam. És most mi ez? 
Túl gyenge vagyok. 
(Y)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stbll483skuli.blog.hu/api/trackback/id/tr692235998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása