Calendar

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Huh, reggel nyolckor értem ma haza. Hát azt hiszem, tisztességesen átbuliztam az estét. Sajnos elhagytam a bérletem, meg a bankszámlaszámom, meg a fülbevalóm, meg a csipeszt, amivel a szenet kell megfogni (pipa), meg az ásványvizemet is... Sajnálom nagyon =/
De itthon olyan jó hír fogadott: ősszel végre megcsináljuk a saját szobámat. Istenem, annyira boldog vagyok. Hihetetlen. Annyira jó.
A félelem útvesztője - ezt a krimit olvastam el ma. Nagyon jó volt, komolyan féltem közben, pedig kevés krimi van, ami kifog rajtam. De ez olyan volt. Igényesen megírt, klassz történet. És még értelme is volt. És... kicsit több volt, mint egy sima 'madaras könyv'.
Holnap fogyókúrába kezdek. Muszáj. Belső kényszer.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stbll483skuli.blog.hu/api/trackback/id/tr362160100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása