Calendar

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

14.
október

Home sweet home

ts.  |  2 komment

 Otthon, édes otthon :)

 Hiányoztatok! De azért nagyon szuper volt! 80 eurót költöttünk csak csokikra :o

 Még hulla fáradt vagyok, hisz hajnalban indultunk, és nem is tudom, mikor értünk haza...

 Na, de az útról: Bucsu községnél léptük át a határt, eltévedtünk (ennek kifejezettem örültem, mert sokkal több időm volt csendben elmélkedni), és aztán egy órás Burgenlandban való össze-vissza kanyargás után eljutottunk Eisenbergbe, a célunkhoz. Templomot néztünk, meg egy szobrot, amihez nagyon érdekes történet kapcsolódik, akit érdekel, annak msn-en elmesélem :P

 Azután meglátogattuk Güssinget is, ott egy régi vár található, meg templom persze :D

 Készült pár kép, majd egyszer megmutatom őket x) Burgenland tök szuper, alig van kerítés; sok a fa, a domb, szombaton alig látni embert, van finom mandarinkonzerv (L), és az a legviccesebb, hogy egy csomó mindent tudtam erről a tartományról, mert előtte a suliban német órán egy könyvből három hosszú oldalt kellett fordítanom róla :)

 Cinema Bizarre, új hóbortom... Na, a német nyelvről meg annyit, hogy kétszer beszéltem, egyszer fordítottam. Először egy bácsinak kellett megmagyaráznom, hogy nem akartuk elrabolni a cuki cicáját, csak megnéztük. Mellesleg ők ott nem úgy hívják a macskát, hogy cic-cic, hanem miu-miu. Tök nagy :D Másodszor bementünk egy áruházba, ahol a kocsik nyilván apróval működtek, de az nekünk nem volt, így mamám odasétált egy német házaspárhoz, és megszólította őket, de persze nem értették, mit mond, így azonnal hívott engem, hogy csináljak valamit. Én meg minden félelem nélkül megkérdeztem tőlük, hogy felváltanák-e a 10 eurósomat. Már nem bírom elmondani ezt a mondatot, de akkor perpill tudtam németül. Ez különös... Végül elköszöntünk... A harmadik eset a güssingi templomban történt, amikor is egy bácsi idegenvezetőnk lett, de nem beszélt magyarul. Egy 18 éves fiú (aki... nem is írok semmit... nem jött be, de volt pár égő eset...xD), tehát a fiú és én fordítottunk. Királyul éreztük magunkat, mert egyikünk kevesebb dolgot értett meg, mint a másikunk. Élt egyszer ott valami bácsi, évszámokra nem emlékszek, és alapított ott ezt meg azt, protestánsok, katolikusok, meg egyebek... Ja, meg 2003-ban avatták boldoggá, azt hiszem :D A 2003-at megjegyeztem, mert nem nehéz németül mondani x)

 Lényegében gyönyörű a táj, sokat imádkoztam értetek, hoztam csokikat (Nórinak és Virynek nem tudom elküldeni :$ ), bár képeslapot is vettem (na, az nagyon drága mulatság ott!) Mindegy... Maradt öt euróm, tehát még egy ausztriai menet belefér az idén :P  

 Köszönöm a jó kívánságokat!

 A hazaúton zajlott "hatalmas", szerény személyemet érintő akármit, jelenséget, vagy mi a frászt elmesélem, annak, aki szeretné meghallgatni, de mindenkivel nem szeretném megosztani. Ne gondoljatok se rosszra, se cikire :)

 Legyetek rosszak! Jó éjt (L)

 

Címkék: mindennapok

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stbll483skuli.blog.hu/api/trackback/id/tr9196199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gyanna 2007.10.14. 21:17:35

Örülök,hogy jól éreztétek magatokat!

ThxVn 2007.10.15. 12:21:06

Köszi (L)
süti beállítások módosítása