Calendar

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

 25-én leírtam a naplómba (a simába, ami itt van most a gép előtt - egy szép kék könyv -), hogy milyen volt az éjféli előadás. Beírom ide a részletet, mert most nincs kedvem újra megfogalmazni az egészet xD

 "... Na mindegy, éjfél előtt borzalmasan izgultunk, nagyon fáradtak voltunk! Aztán elkezdődött az előadás... És olyan jól sikerült! Mindenkitől csak dicséretet kaptunk, és persze hatalmas vastapsot! Olyan jó! Így visszagondolva rá, tuti nem vállalnám megint el, de cseppet sem bántam meg, mert olyan nagy öröm, amikor mindenki neked tapsol, vagyis tetszett nekik, amit csináltál! És nem úgy fejezed be az előadást, hogy 'De jó, végre vége', hanem boldogság járja át a lelked, és talán még el is pirulsz a közönség előtt. Felnézel a kórusra a templomban, a szemed végigjáratod a nézőkön, mosolyogva, bátran; és bevallod magadnak, hogy picit gyáva voltál a műsor alatt, hisz csak félve pillantottál a sorok közé, miközben a szereped játszottad. De mégis: megcsináltad!! Nem csak te, hanem az egész csapat. És az egész úgy kezdődött, hogy BoGa behozta a darabot. Ti elvállaltátok a szerepeket... És egy igazi összetartó 'színésztársulat'-tá kovácsolódtatok! Ott állsz, tapsvihar, mosoly ül az arcodon, tiszta szívből jövő mosoly, úgy érzed, legszívesebben magadhoz ölelnéd most az egész világot. Valld be: büszke lehetsz magadra! Büszkék lehettek magatokra!

 És egy ilyen picike siker mennyire megváltoztathat mindent! Az életszemléletünket... A jövőnket...

 Na, de akkor visszatérhetek az előző témámhoz. Tehát, mi történt 23-án a fiúkkal..."

 Tényleg, nagyon jó volt szerepelni... Köszönet mindenkinek, a nézőknek, BoGának vagyis a rendezőnek, magunknak... ;)

 Pár perc múlva nem lesz gépem! Apa kiviszi, mert karácsonyra újat kaptunk! :]

 Addig is leírom, hogy teljesen K.O. vagyok! Az utóbbi két napom így nézett ki:

 24-én az éjféli mise miatt fél 2 után értünk haza. Éhes voltam, ezért megittam 0,5 liter tejet xĐ, aztán gépeztem még egy picit, fürödtem, 3-4 között lefeküdtem, 4 óra körül elaludtam. Reggel 11-kor a családom felébresztett :@, ebédre mentünk vendégségbe. 1-kor ebédeltünk, aztán 4 fele hazaértünk. 5-kor jöttek hozzánk Niki unokatesómék, megkaptam a nagyon várt könyvet!!! Sok köszönet érte mégegyszer! És feltöltőkártyát is kaptam :P

 A könyet már elolvastam, nagyon tetszett. Itt a címe: Bad Girl. Majd írok róla, de nem ma :]

 Nikiék este 10 körül mentek el, utána én persze olvastam nagy hévvel, aztán éjfél előtt eszembe jutott, hogy ehetnék is valamit, na ekkor vacsiztam (egy pici csirkemellett meg gyümölcslét hozzá), utána lefeküdtem 'aludni', és mp3-at hallgattam az ágyban. Amikor meguntam, kikapcsoltam, és 2-3 fele elaludtam. Ma reggel fél 12-kor keltem, magamtól! :o :Đ

 Kimentem a konyhába, leültem reggelizni. Megkentem egy fél szelet kenyeret rózsaszirom dzsemmel, eszembe jutott, hogy milyen rémisztőek benne a rózsaszirmok, és nem bírtam megenni... Néha elgondolkozok azon, hogy esetleg nem vagyok normális :$

 Egy fél szelet kenyeret megkentem vajjal, de elment a kedvem a vajevéstől... Inkább csináltam egy vajkrémes kenyeret, és nagy nehezen letuszkoltam a torkomon... Utána olvastam egész nap, és délután 4-kor ebédeltünk. Az most volt 35 perce :]

 És ma nyilván megint nem fogok lefeküdni, csak majd holnap hajnalban, és felébredni meg csak délután fogok. És ez így tök jó, de mi lesz velem, ha megint elkezdődik a suli? Nem délben kell majd felébrednem, hanem reggel 6-kor! :s De jó...

 Ettetek már valaha rózsaszirom dzsemet? Finom, csak picit édes.

 

Címkék: gondolatok

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stbll483skuli.blog.hu/api/trackback/id/tr61275549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gyanna 2007.12.26. 17:14:59

én is ezzel az alvás-problémával küszködök :(

Niki 2007.12.31. 15:11:01

Jajj,de régen kommentáltam,de ehhez hozzá akarok szólni!:P
Tényleg,én is így érzek a tapssal kapcsolatba,ezek szerint mindenki ilyen?az alvásos dolog nálam is stimmel,de rózsaszirom dzsemet még sose ettem,1x mindent ki kell próbálni,most mek szánkózniii:D
süti beállítások módosítása