Calendar

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

 A francba, túl gyorsan telik a szünet.. Még egy szót sem tanultam, a német leckével pedig le vagyok maradva.. Und? Néha annyira nem érdekel xD 
 A mai napom egész jó volt.. De csak azért, mert Klaudiával találkoztam délután =) Ilyenkor úgy érzem, én vagyok a világ legszerencsésebb és legboldogabb embere, mert ilyen legjobb barátnőm van.. Uhh, pedig mindjárt november! És még mindig legjobb barátnők vagyunk! Tudom, hogy ezt nehéz felfogni, de a mi barátságunkat már tavaly sem a suli tartotta össze. Szeretem látni a meghökkent fejeket.. Büszke vagyok magunkra, ugyanakkor teljesen természetes, hogy a gimi nem változtatott meg minket teljesen. A karkötőmet pedig azóta se vettem le... Már többmintegyéve <3 Ezvannn, és.. hát ez van <3
 Fuhh, a családom is a családom maradt. És még mindig utálom a kollégiumot. Azt hiszem, ez már szenvedélyes utálat. A hot love ellentéte xD... Nem akarok visszamenni... Vasárnap már nagyon hisztizni fogok! Hétfőn még annál is jobban... Keddre pedig remélhetőleg elmúlik, mert mindjárt péntek, és go home ♥
 Billnek állítólag új tetoválása van.. Hmm, kíváncsi vagyok rá =)

 Egyébként teljesen jól vagyok.. Már várom október 31-et, mert megyek Bencéhez dvd-zni... <3  Na meg mást is csinálni, de az már annyira nem publikus =D
 Ohh, erről jut eszembe - milyen furcsa.. -, hogy néha olyan jót szoktam mosolyogni suliban.. Amikor elejtek egy-egy apró mondatot, amiből kikövetkeztetik a többiek, hogy nem is vagyok szent, ártatlan, és mindentudó; és ilyenkor meglepődnek.. Mert normalerweise én jókislány vagyok! Ez nem is csak egy image.. Vagy igen? =P Lehet.. De jobb ez, mint a 100% badgirl everywhere/everytime.. Elég visszahúzódó természetem van, nem emberkerülő, csak csendes. (Igaz, Vick? xD) Szoktam füllenteni... Tisztelettudó viszont vagyok. Tényleg! =D És boldog is. Meg elégedetlen, de ez örökké... forever, over and over, mindig is az leszek...

Címkék: gondolatok

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stbll483skuli.blog.hu/api/trackback/id/tr76739453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása