Calendar

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

13.
december

# ..

ts.  |  Szólj hozzá!

 I was so happy and naive, but I've learnt still then how not to be blind.
 Néha angolul jönne a szavak... DNG-hatásss xD Ma elég furcsa napom volt.. Megkeresett az atya, hogy megkérdezze, mért távolodtam el Istentől. Hogy miért? Megelégeltem, hogy folyton csak csalódok. Mért kéne bíznom benne, amikor már éreztem egyedül magam? Mért kéne hinnem örökké? Mért pont benne? Várjak a csodára? Nem megy... De ha majd egyszer megtalálom az ösvényt, amiről ő beszélt... Akkor majd azt is megosztom veletek. Talán.
 Mostanában minden annyira megváltozott... Néha úgy érzem, zuhanok, és nincs vége az esésnek. Néha meg felemelkedek, szárnyalok. Az a baj, hogy a földön kéne járnom. Nem valahol lent, mélyen a gondolataimban, és nem is a fellegekben. Mért van ez? A rózsaszín meg a fekete köd. Mindkettő álomvilág? De én ébren vagyok, túlságosan is ébren. Zsani ma megkérdezte, mit kérek karácsonyra. Azt válaszoltam, hogy el akarok utazni. Csak ne kéne hétfőn visszamennem a kollégiumba! Bár eltűnhetnék... Nem utálom, tényleg nem... Csak szokatlan. Új élet, de még ott van a régi! I've got a new life what I've never wanted.
 És nekem kell a régi.
 Hiányzik.
 De szeretem ezt is. =)

Címkék: gondolatok

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stbll483skuli.blog.hu/api/trackback/id/tr45821480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása