Calendar

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Álmodtam egy álmot, leesett a padról,
Arra jött egy néni, s néztem, ahogy kipakol
Sok dolgot a padra, de nincs ott az álmom,
Ha nincs ott, hát nincs ott, már nem is nagyon bánom.

De mit csinál az álmom, nézem, hogy elszalad,
Utol kéne érnem, de ez nehéz feladat,
Álom nélkül mégsem élhetek,
Fogom magam, s utána eredek.

Utcáról utcára fut az álmom, menekül,
Míg el nem kapom, s meg nem leszünk remekül,
Én nappal dolgozom, ő este álomként...
Vagy ez megmarad hiú ábrándként?

Késõ estig tartott az eszetlen hajsza,
Azután jött egy álmatlan éjszaka,
Reggel megleltem egy sarokban, hazavittem,
Megneveltem, megszerettem, a helyére visszatettem.

Azóta ott ülünk a padon, az álmom meg én,
Szigetet keresünk az élet tengerén,
Néha feltekintünk, nézzük, mi van ott,
És kívánunk, ha látunk egy hullócsillagot.

Címkék: idézetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stbll483skuli.blog.hu/api/trackback/id/tr421101726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása