Calendar

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

lálálálááá..

már csak egy, igen, csak egy tz-t fogunk írni, holnap túl leszünk azon is, és be happy I'm not gonna worry anymore stb. tanulok, de.. nincs kedvem, pedig még öt oldal van holnapra.

június van! mért kell még szopatni minket? a barátaim nagy része - akik nem osztálytársak - már egy hónapja lazítanak, de mi persze csak szívunk, ráadásul a tanárok elvesztik az agyukat, és olyan dolgokat mondanak, ami arra enged következtetni, hogy magánéleti problémáik vannak. ezt inkább nem részletezem. ^^

jaj vicky, nemmondom ki mennyire <3 - ő a leglegleg és én őt nagyonnagyon és ő... kezdjünk (plural, mert skizofrénia) új bekezdést =D

a pluralt hogy mondaná ki vick rosszabbik némettanárnője? plueöal? rasieren. eöasieeöen. ezjóóó.

a restaurant egy buzi szó. kész, leírtam, őszintén, ennyi.

hááá, holnap hazaköltözök! hihetetlen, annyira várom! kilenc hónapot kibírtam, büszke vagyok magamra, még négyszer kilenc hátra van, de ez most nem tudom, mért jutott eszembe, nem kellett volna..
szóval, hazahazahaza.. el sem hiszitek, mennyire várom. mégis, az az egyetlen otthonom.

néha otthonnak hívtam ezt a helyet is, de az nyelvbotlás/megszokás volt. mert az igazi otthon az az az otthon, ami. úúú, háromszor van egymás mellett az 'az'. ez de jóó xD csak én tudok ilyen érdekesen szerkeszteni mondatot. vagyis mondatot szerkeszteni. itt van a delete gomb, meg az a másik, amit használni akartam, vagy az egér, hogy megváltoztassam a szórendet, de lusta vagyok odanyúlni. most ezt valaki értette rajtam kívül? valószínűleg nem - ezért nem leszek matektanárnő! de fogadok, pihi még annyira se tudná ezt elmagyarázni, mint én. ő mégis matematikát tanít. hol van az igazság?

az egész élet olyan igazságtalan. aki nem érdemli meg, igazságtalanul megjutalmazza; bezzeg aki itt szenved, és még a szíve is jó, hát.. azt hagyja tovább szenvedni.

ez azért nagyon gonosz dolog. mondjuk, na, most írtak msn-en, és elvesztettem a gondolatmenetem.
lehet, hogy mennem kéne, mert hárman villognak, és így nem fogok tudni koncentrálni.

jóéjszakát mindenkinek <3
 

Címkék: mindennapok

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stbll483skuli.blog.hu/api/trackback/id/tr401175487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása