Calendar

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

rohadt **** blog.hu.

egy nagyonnagyon hosszú bejegyzést írtam arról, hogy mi a véleményem istenről, persze szidtam ezerrel, de mindent megmagyaráztam, és teljesen komoly lett és normális, tettem be a végére két videót ajánlóba, és ezer forrást is, ilyen krisztus.ro oldalakat, meg ilyeneket, mindent, amit írtam, alátámasztottam valamivel, stb, elmentettem, publikáltam, erre a drága blog.hu mit ír ki?

sikertelen mentés

lefagyott az egész.

frissítés, visszalépés, bejegyzés sehol.
hát rohadjon meg, nem fogom újraírni.

pedig még az is benne volt, hogy nagyon tetszett a balaton, és nagyon jó volt, meg az is hogy fuck bkv, és egy csomó minden. <3<33

a lényeget azért most isten kedvéért - ha már ennyire nem szeretné, hogy fény derüljön a gondolataimra csakazértis: - ISTEN NEM CSINÁL SEMMIT. MI ÉRTELME ÁLDANI? SOHA NEM CSINÁLT SEMMIT, AZT KIVÉVE, HOGY MEGTEREMTETTE AZ EMBERT. és még ez sem biztos!

ha valamit elérsz az életben, nem neki köszönheted.
ha szép napod volt, nem annak köszönhető, hogy sokat imádkoztál érte istennek.
ha megtalálod a boldogságot, kurvára semmi köze nem lesz istenhez.

nem szól bele az életünkbe! nem irányít. nem vagyunk bábuk!

semmivel nem volt jobb életem addig, amíg hittem benne. most pedig semmivel nem rosszabb az egész.

ne legyünk már vakok!

hülyeség az egész ószövetség is. biblia? omgsh

és a sok templombajáró.

PRÓBÁLJÁK MENTENI A BŐRÜKET, HOGY NE KERÜLJENEK MAJD A POKOLRA.

képmutató dögök. persze nem mindenki, leszögezem.

de én nem fogok azért imádkozni, hogy isten megjutalmazzon. nehogy már. úgy fogok élni, ahogy szeretnék. és ha majd jól megszívom a túlvilágon, bennem lesz a tudat, hogy legalább az itteni életem élveztem. ha nem fogok emlékezni a múltamra, csak szenvedni fogok *büntetésképp* akkor meg kit érdekel? bassza meg.

ennyi a véleményem.

rohadt képmutató emberiség. de gyűlölöm az egészet.

Címkék: idézetek gondolatok mindennapok

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stbll483skuli.blog.hu/api/trackback/id/tr731241010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása