Calendar

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

25.
április

hm..

ts.  |  Szólj hozzá!

szerintük szerelmes vagyok. szerintem nem. illetve nem tudom. néha úgy érzem, igen, de nem mindig. szerintük mindig. nekik még soha nem jutott eszükbe úgy hívni egy srácot, ahogy én hívom őt. hát :$
nem tehetek róla. szeretem, igen, nagyon szeretem. de ez nem szerelem. addig, amíg csak napi kétszer jut eszembe, addig nem szerelem és kész. na.
nem szeretem. legalábbis már megint erről próbálom magam meggyőzni, mert.. nem szabad. nem szeretek szeretni, mert akkor.. hát egyszer úgyis vége lesz, és nekem fog jobban fájni.
ez nem pesszimizmus. na jó, az. de akkor sem tudom. egy verset azért már írtam neki xD
azt elolvasva úgy tűnhet, szerelmes vagyok, azt hiszem, de akkor sem. az a vers csak úgy jött. leírtam az érzéseim xD de nem szerelem, csak az nem derül ki belőle. mondjuk szerepel benne az a szó, hogy szeretlek.. na mindegy.

szeretem. igennn.
nemm..
nem. 

Címkék: gondolatok

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stbll483skuli.blog.hu/api/trackback/id/tr501085905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása